Usernameka's Blog

bedno pisakralo!hahahhaaahahahah

strah od pisanja March 11, 2009

Filed under: PEOPLE MAN,ROMA PEOPLE — Jelena Savic @ 1:23 pm

Neki moji prijatelji se čude kako pišem. Suviše otvoreno, to može nekog da povredi, nekad smo besni i pišemo u afektu….to može da naruši odnose.

Afekt. Kad sam u afektu onda ne mogu da pišem. Onda razbijam stvari. Pišem malo posle afekta. Kad misaoni procesi jasni i podstaknuti doživljajima i emocijama. Trudim se da budem fer i prema sebi i prema drugima kad razmišljam, jer imam ideju da je to važno za moj rast i za učenje. Trudim se da ne pišem o drugima, nego o mom doživljaju o drugima. Tu uvek postoji mogućnost da oni sebe vide drugačije. Trudim se da pišem o mojim uvidima o mojim unutrašnjim doživljajima što preciznije, jasnije, pokušavam da analizujem situaciju i da budem koncizna, da ne dramim i da ne budem dosadna i dapre svega da budem samokritična….nekad su toi sve stvari koje bole. ja sam kako ej moj apriajteljica jednom rekla za sebe kao lakmus papir. Stav me u sredinu u kojoj nešto ne valja i ja ću da poplavim i da signaliziram…i to je tako…

No, barem je posle toga situacija jasna i lekcije se pamte.

 

Leave a Reply

