Jelena Savic

I am a fuckn artist!

“Kažiprst”na B92 povodom sklandala u Djenovi-Mirjana Karanović October 13, 2010

Filed under: Skandal u Djenovi — Jelena Savic @ 10:34 am

Danas u emisiji “Kažiprst”na B92 povodom skandala u Djenovi Mirjana Karanović

Predstavljamo ukratko veoma jezivo britka pitanje Suzane Trninić  kojom se još jednom u medijima razotkriva na isti način kao i pre izvesnog vremena od strane kolega kulturna radnica Mirjana Karanović (vidi http://www.srpskadijaspora.info/vest.asp?id=9832 )i za šta predlažemo Suzi za nagradu Udruženja sportskih novinara Beograda..osim ako Mirjana Karanović skandalom ne traži besplatan marketing….pošto ionako svi koji su bez zaštite ionako  izazivaju….

……………………………………………………….

 Suzi: Dobrodošli ovo je Uvećanja na B92, sa nama danas Mirjana Karanović povodom sinoćne utakmice Italija-Srbija. Da krenemo od početka…

“Zašto njih država nije mogla da zaštiti? Šta je tu sa državom?Ko tu ne radi svoj posao?

 

Mirjana:Pa to..hm…ja mislim..hm…hm…pa ja mislim da mo mi svi na samom na samom malom malom milimetarskom početku  jednog posla koji  treba da se odradi, a koji se zove koji koji se zove…ovaj kako beše…da!… ljudska prava na korupciju, saradnju sa krimosima i kraduckanje i sticanje političkih poena i jeftinu zabavu za porodične ljude dok napolju deca  hoće da  ubiju ubiju pedera…i ostale manjine.. …što bi verovatno bolje objasnila neka osoba iz nekog  ministarstva , iz sudstva, neko ko se bavi profesionalno ovim…ne znam zašto ste mene zvali ….

 

Suzi:A zašto su oni divljali na stadionu toliko sati?

 

Mirjana: ja stvarno ne znam…ja sam samo glumica koja to prati…gradjanka…možda da ste me pitali nešto o kulturi…ja sam samo čitala na nekim sajtovima ima naznaka da su te akcije bile koordinisane i organizovane od nekih drugih…što bi Dačič ili neko iz MUPa..ili iz nekih političkih partija  verovatno bolje znao i objasnio da je ovde umesto mene…ja sam samo glumica ja bih volela da neko ko ima mogućnosti, stredstva i znanja da počne time da se bavi….recimo i novinari….da ne zovu kulturne radnike i radnice ..očigledno da postoje neki opasni krugovi u ovom društvu koji pokreću ovakve akcije….i finansiraju snage koje drže društvo u stanju polunestabilnosti

 

Suzi:kome ti krugovi pripadaju?to su politički krugovi, to je krupni kapital ili nešto treće?

 

Mirjana:

Ne znam ja to stvarno , mnogo me pitate…možda da ste zvali nekog predstavnika krupnog kapitala ili nekog iz političkih krugova…ja stvarno ne znam….

 

 

Suzi: Srpska napredna stranka objašnjava da su to deca koja su nezadovoljna ekonomskom situaciojm…da li to vama izgleda kao motiv?

Mirjana:

pa ne znam…jao….verovatno ….situacija nije sjajna , ali nikako ne može biti opravdanje..ali možda ste terbali SNS da pitate za komentar….

 

Suzi:Ko je odgovoran za sve to?

 

Mirjana:

Uh….Ja ne znam…ja bih volela da to neko pronadje….

 

Suzi:Vi ste aktivni u društvnim problematikama, podržavate manjine, ugrožene, fudbalske utakmice ….da li se nekad zapitate da li samo ja to treba da radim…ili ima neko ko tim poslom treba da se bavi?

Mirjana

Uh…pa  da..ali ja nikad nisam imala političke ambicije….postoje ljudi koje mi plaćamo…one koje niste zvali da ih pitate šta imaju da kažu o ovome umesto mene…..postoje i novinari koji su plaćeni al ili ne znaju ko su pravi ljudi ili ne smeju da pitaju prave ljude…sve se radi kampanjski….

Utisak je da niko ili malo njih radi svoj posao kako treba, eto novinari smeštaju nasilje u kulturnu sferu kao posle Prajda verovatno će za par dana i ovo sa utakmicom biti zaboravljeno ….i ne vidim nekog ko radi svoj posao  bez obzira da li će se to nekome dopasti…istina ume da bude surova….i teško je prihvatiti….

 

Suzi:Samo par fudbalskih političara je pratilo ovaj dogadjaj….koliko je očekivanje da bi neko ozbiljnije trebalo da se bavi ovim poslom ubedljivije od  toga da se vlast samo deklarativno zalaže za poštovanje prava na jeftinu zabavu, prava manjina, poštovanje ustava, sprovodjenje zakona….

 

Mirjana:Uh…apsolutno se slažem…ali…vi zveštavate sa fudbalskih utakmica …verovatno znate koga ste mogli da pozovete da vam odgovori na ovo pitanje…..nekog iz fudbalske vlasti

 

Suzi:Ali koliko bi sliku promenilo to da ih je bilo više? Šta bi se tamo postiglo?

 

Mirjana:

Uh….ne zna..mnogo

 

Suzi:Ko je tamo  trebao da bude?Da je tamo bio predsednik, gradonačenik?

 

Mirjana:

Da …pa ne znam….pitajte njih što nisu bili…..pitajte organizatore utakmice…..pitajte organizacije koje se bave fudbalom….ili ljude koji vole fudbal…. ne znam….

Ljudi koji su dali podršku na ulici su hrabri,isto tako oni koji su hteli da izveštavaju o tome na pravi način….  ostali su kukavice

 

Suzi:Koja je cena kukavičluka

 

Mirjana:

Pa….šta kaže Djilas? Milion evra…ako ste očekivali neke dublje analize trebali ste da zovete nekog fudbalskog analitičara….stvarno….

 

 

Suzi:I ko će da plati tu cenu?ko će platiti cenu za smeštanje nasilja u sferu kulture dan uoči kao npr. U “Utisku nedelje” i jutro  posle tog nasilja kao u Kažipstu?koliko će platiti gradjani a koliko  političke partije?Cena je šta?

 

Mirjana:

Cena je da će takvih dogadjaja biti još…

 

Suzi:Šta očekujete od države?Šta mislite o poruci Djilasa?

 

Mirjana:

Ne znam…pitajte Djilasa…ako smete….ili DS….

 

Suzi:Šta vi očekujete od novinara, koga da zove i šta da pita jutro posle ovoga?

 

Mirjana:

Pa očekujem da se pozovu zvaničnici i ljudi koji plaćamo da se time bave i da se njima postavljaju ova pitanja koja meni postavljate.

 

Suzi:hvala, odjavljujemo se iz televizijskog programa…

 

Leave a Reply

