Usernameka's Blog

bedno pisakralo!hahahhaaahahahah

Pokaži mu-uuutuci ga..mamu mu bem huligansku….???? November 12, 2010

Filed under: DESAVANJA — Jelena Savic @ 8:46 pm

http://www.necudamrzim.org/?menu_id=99

Da li ja ništa ovo ne razumem…

….ali evo imam osećanje bespomoćnosti pred nerazumevanjem, pred mašinama prisile društvenih mehanizama borbe i efemernog govora metafizike.

Sasvim subjektivno, ali , evo, možda osećaj žaljenja …sasvim tihe tuge nakon potvrde jedne forme odbacivanja i izneverenog poverenja, više na jednom intelektualnom nivou koji, ipak ,deluje prilično duboko, izaziva nepoverenje i osećanje veće ugroženosti na jednom višem nivou , osećanje atomizovanosti i raspršenja jednog konteksta kroz koje je definisano JA.

Raspšenost ideje SOLIDARNOSTI.Mrežasto tkivo ispolivano kiselinom i svesni napor za opstanak, presabiranje i borbu. U uslovima ekstremno promenljivih uslova trajnost je neizvesna i entropija je stanje u kome JA treba i dalje da postoji…

 problem obrazovanja ?problem psiholgije?problem siromaštva?

sve samo ne upotrebe u političke svrhe…. i tako mislim….

na otvorenoj diskusiji 110 dinara moraš da platiš samo na ulazu da ti pridrže kaput dva sata , ako te se to tiče, ako hoćeš da udješ na nešto što se zove otvorenom diskusijom….mislim o tome….i 200 dinara u dzepu..Banalno možeš sebi da odsečeš prst, ali 110 dinara moraš da platiš ako te se to tiče….Ako nećeš da mrziš……košta da ne mrziš….Institucionalne mašine prisile imaju i ljudske forme, kožu, odela, govore.

Patriotizam je tema.

Srbija.

Zašto?

Nasilje, borba protiv nasilja, patriotizam.

Zašto patriotizam?

Ko je Srbija?

Zašto ko je Srbija?

Valjda svi koji tu žive….

Zašto treba da se bavim ovim? 

Oni kažu mi smo , vi niste, ovi kažu mi smo, vi niste….ja treba da kažem ja sam, vi niste…

Na nivou simboličkog valjda….na nivou metafizike….možda treba da se bavimo Jungom…mi smo ljudi, vi i vaše simboličko niste…vi ste valjda vanzemaljci….

Ko je čovek?

Oni kažu mi smo ljudi, vi niste…

Ako niste onda je sve dopušteno….

išta onda sa ovima što  nisu „Srbija“ ….da  ih isteramo iz Srbije?

Kako onda nećeš da mrziš?

Ratna retorika …..pokaži mu ….pokaži mu, mamu mu jebem, da on nije Srbija…ko? Huligan, Peder, Hrvat, Ciganin, Jevrejin? Jedva čekam da vidim šta će ljudi slati na konkurs sa tom temom…kakva će to veličanstvena umetnost dehumanizacije “prave Srbije“biti…

Jer „Srbija“, tj. „MI“ treba konačno da krenemo čizmom protiv „NJIH“?

Pa to je sve  što je Srbija radila do sad. Ne znam kako je to različito?Sad nije Peder,nije Hrvat, nije Šiptar, sad je neki drugi subjekt…jer on nije Srbija…da mu jebem mamu huligansku koja ga rodila takvog punog mržnje i zla…. „I DRUGOSTI“. Jer ja sam Srbija koja nije on….to je to, sad znam ko sam ja….onaj koji nije on….i što više nisam kao on, to sam više ja….jer ja više ne znam ko sam, ni ko mogu da budem, sem da nisam kao on…a što je on više zao, to sam ja više dobar….

Neprijatelja nikad dosta, al unutrašnjih neprijatelja iz nekog razloga Srbija sad očajnički treba.

I fanfare uz čizme nad slomljenim lobanjama….

Nisu Hrvati, nisu Šiptari…nisu to popovi koji blagosiljaju oružje i  zovu na „veru u gospoda boga“ niti je to veliki Srbin koji poziva na patriotizam.

Sa koje pozicije može da se tvrdi da neko nije Srbija? I šta to u stvari znači?Da neko nije građanin?ili šta?

Opasan koncept. Naivno začudjeno se pitam zašto se igramo metafizičke pozicije moći da dodeljujemo pravo na postojanje i pravo na prava…?Zašto nam to sad treba?

Da li treba nama ili nekom drugom? Kome i zašto? I zašto mi  vi sad prodajete tu poziciju kad znate da uloge uvek mogu da se okrenu?

Ako nam se to već dešava, da nam toliko dugo govore da nismo Srbija,da nam se odriče pravo na postojanje, zašto prihvatamo taj princip protiv koga se borimo?

 ….Ili se zapravo ne borimo protiv principa, već za prostu zamenu uloga, da ovaj put MI upravljamo mehanizmima prisile i da MI kažemo NJIMA da oni nisu Srbija i da MI praktično nekom odreknemo pravo na postojanje?

I tako malo naivno sedim i mislim ako je tako, onda izvinite, jel treba da mi se jebe za VAŠU borbu za SRBIJU, bez nasilja nad VAMA,  za VAŠU SRBIJU u kojoj VAS neće da isključuju, nego u kojoj VI donosite odluke koga treba ISKLJUČITI…..?

I ne mogu da kažem da se ne osećam loše dok mislim o ovome…prilično obeshrabrena….osećam se oslabljeno i usamljeno….i mislim kako  mi je obesmišljen taj nesrećni Prajd…kako je sve to očigledno bilo površno shvaćeno, ispolitizovano,  a koliko sam naivno podržala, preuzela neki rizik ….da bi se to uzelo kao izgovor za jačanje policijske i partokratske države….mašući zastavom duginih boja …..super…

 

2 Responses to “Pokaži mu-uuutuci ga..mamu mu bem huligansku….????”

  1. ja! Says:

    Jadno je što se služe istim “tehnikama” protiv kojih su se borili,al’ poniženi i osramoćeni ljudi koji očajnički imaju potrebu da se dokažu nekome ili nečemu vrlo lako zaborave protiv čega se to zapravo bore.

  2. […] A sad imam problem što mi ovo što se desilo uvodi jedan princip o kome sa nelagodom mislim da bilo ko od ljudi sa kojima verujem da delim neki sistem vrednosti, sa kojma sam solidarna, za čija prava bih se borila, može sledeći da se pokaže kao spreman da postane stranačka figura koja će se zarad stranačkih ili svojih intresa prosto zanemariti borbu za moja prava i prava bilo kojih drugih marginalizovanih grupa, i da je to borba „za moja prava“. Vidi tekst Pokaži mu-uuutuci ga..mamu mu bem huligansku….???? […]


Leave a Reply

