Jelena Savic

I am a fuckn artist!

3. NEFORMALNO POLITICKO OBRAZOVANJE December 20, 2010

Filed under: O akademskoj solidarnosti — Jelena Savic @ 11:29 pm

 Isto tako pre nekog vremena intervjuisala me studentkinja FPNa…kazem ja kako sam ucestvovala sam na necemu sto se zvalo Univerzitet socijaldemokratije….sve politcka omladina I studentkinje.i sa FPNa. Mladi , ambiciozni, obrazovani, zaintresovani za polticke procese, za „evropske vrednosti“, za SOCIJAL demokratiju.

I kazem ja njoj kako su mi se tamo smejali zato sto sam sve profesore.ke koji su tu dolazili da nesto kazu pokusavala da usmerim na razmisljanje o problemima koje imaju Romkinje.i u ovom drustvu…prevrtale.i  su ocima,uhtali I dahtali…njih zanimaju neke mnogo „ozbiljnije” teme …da,zapravo, na kraju sam saznala da su mi se u mom odsustvu smejali zato sto sam Romkinja! Dok I sami organizatori nisu daleko od ovih ljudi..…

Al devojka koja je pisala tekst je to izostavila, izostavila je da pomene da je to Univerzitet socijaldemokratije u Beogradu, finansirana od strane Fridrih Ebert fondacije. …nisam razmisljala o tome posebno, el evo sad I ja sam se zapitala zasto ona to nije pomenula,  u cemu bi bio problem? Ostavila je u tekstu moje reci o Djilasu, to nije bio problem…mislim….ok. ona sigurno ima neki razlog zasto je to uradila,  al ne mogu  da prestanem da se pitam zasto je to tesko, da li bi to imalo neke posledice po nju u tom akademskom krugu?I kako? Ona ne bi imala mnogo toga da tvrdi, samo da prenese ono sto sam ja rekla…

Ne znam stvarno sta znaci ta diploma I taj akademski status.

 

 

Leave a Reply

