Jelena Savic

I am a fuckn artist!

Jel ti to deda Srbenda ostavio? November 27, 2018

fotka sa https://bit.ly/2TPnIQJ

KISA U BEOGRADU

Ja duboko  podržavam intersekciju i  srpske žene u njihovoj emancipaciji. Srpske žene treba da okupiraju sve pozicije u ovom društvu u što većem broju. Evo, oduvek se zna da su vozači autobusa muškarci. Jako je to stresan posao, mora se reći. Svaki dan po gradu u sred gužve, tečnički upitna vozila, loši uslovi rada u svakom slučaju.Isto važi i za vozače tramvaja. Odgovoran posao, a loši uslovi rada. Treba ispoštovati taj rad.

Nekim slučajem nekada mogli ste da vidite ženu da vozi tramvaj. Ovih dana vidjam više žena koje voze tramvaje. Ne znam zašto, pre će srpske žene doći do mesta vozačica tramvaja, nego autobusa. Svejedno, slično kao o autobusima, država ne brine ni u kakvim uslovima rade vozači-ce tramvaja, možda i gore. Naši tramvaji su ti za plakanje. Osim novih kamera, u skladu sa društvom nadgledanja, nema ništa novije od 10-20 godina valjda na njima, prepuni su i smrde na pišaćku, a kako su topli, ulaze nesrećni beskućnici da se ugreju, pa smrde redovno. Nesrećno beskućnici nemaju kud, još jedna stvar o kojoj država ne brine  – gde žive i kako žive beskućnici. Na to da dodam, ne brine ni o tome kako i gde žive Romi. No, ovi prvi mogu u tramvaje, niko se previše ne buni, ni vozači-ce, ni putnici-ce. Ovi drugi , desi se, i kad ne smrde, ne mogu u naše tramvaje,tako odluče neretko vozači-ce, a i putnici-ce.

Mislim sada u kakvim uslovima rade te žene. U takvim vozilima, i u standardno muškoj profesiji, prepunoj muškaraca koji zamišljam na pauzama sede, puše i pune prostor kancerogenim duvanom i, pretpostaviću, uobičajenim mačizmom, nadju se sada češće i žene. Verovatno trpe i veći stepen nasilja od putnika, redje mislim putnica, i drugih vozača, i redje vozačica.  I ne, nisu to sad neke brkate, muškobanjaste žene, kako bi neko mogao da pretpostavi, u skladu sa stereotipom, nego eto, doterane neke, sa sve dugim noktima, lepo stave svoje srpske bele ručice na volan, i teraju mašinu. Kako tako, u toj bedastoći bede, to ti je moć. Ko god je vozio nekad zna da je to moć, da teraš toliku mašinu.

Zatvorene u kabinu, izolovane, ne čuju , ne vide šta se dešava u tramvajima. To ih verovatno više štiti. Razmišljam, možda zato ima više žena vozačica u tramvajima. Zaštićenije su. Možda je neka vozila i onaj u kojoj je, pretpostaviću, srpska devojčica harasirana od strane muškarca. Cela se Srbija digla na noge. Srpska dečija ženskost u pitanju. Podržavam srpske žene. Muka mi je bila od toga šta je taj muškarac radio toj srpskoj devojčici, i što se mene tiče treba za muda da se obesi na stred Terazija.

Nego, cenim, pored njega treba da vise i srpske žene, vozačice tramvaja broj 9l utorkom uveče koje se nadju u 22.12 na stanici Franše de Parea, sa svojim dugačkim noktima, koje na prethodnoj stanici zatvaraju prednja vrata kad vide dva mala Roma, pokisla kao dva miša, dok pada kiša i hladno je. Srpske žene, vozačice, koje hitro zatvaraju vrata da mali Romi ne udju, koje kad viknete sa mesta da otvorie vrata, kad odete do kabine, kucnete i kažete da pada kiša i da je hladno i da puste decu,  kažu da ih ne ometate u vožnji. Rasistkinje, srpske žene u tramvajima koje kao i muškarci, domaćini i patriote misle da im je celu Srbiju ostavio kao privatnu prćiju deda, a posebno, evo, javnu imovinu za koju krvavi porez plaćaju i sirotinjski Romi, i pravo da odlučuju kome će da otvaraju vrata, a kome neće.

Džukela je ružno ime za dobru životinja, pa ne treba koristiti takav naziv za srpske žene, osnažene, vozačice tramvaja. Rasistkinje, govna ljudska je možda korektnije, ne zbog ljudi, nego zbog životinje.  Sad, deluje mi da treba da vise ove “normalne” žene srpske podjednako kao onaj što hvata dete za genitalije jer su srpske žene, “nečije majke” verovatno, “dobre domaćice”, “pristojne žene”, i sve po srpskom što spada u “čestitu srpsku ženu” za poštovanje, podjednako često ona vrsta koja samo čeka dobru priliku da se pokaže u svoj svojoj rasnoj srpskosti. U toj srpskosti koja se desila kad su čestiti i “normalni” srpski muškarci, njihovi valjda očevi i muževi,  vozili i nosili u rukama isto neke mašine, i demonstrirali sličnu nekakvu moć da odlučuju o tudjim životima, bez da misle o sebi kao onima koji strahovito ispadaju iz kategorija moralne ljudskosti.

O životima romske dece u tramvajima neće biti nikakvog skandala. Možete da se žalite Srbinu, Kurti i Murti koji vodi tu kršinu raspalu od javnog prevoza, razvaljenu tim modelom odnosa “sve je ovo moja prćija”, koje su srpske žene naučile kao dobre učenice, i jasno vam je da će Srbin, Kurta i Murta, “jebe mi se za javni karakter javnog dobra” da vas odjebe i da vam kaže da niste smeli da ometate Gospodju Govno, srpsku ženu, vozačicu tramvaja, sa tim famoznim “ženstvenim” dugim noktima, što priča pri tom preko telefona u vožnji, dok vozi.

To ne morate ni da pokušate, jer znate, Srbija je oduvek bila nečija prćija, zemlja Srbendi što diluju izmišljene metroe navučenima na srbovanje. A jeste i Srbija zemlja ovih nesrećnika i posebno nesrećnica što se bore za prava manjina al, tako dok se bore odvaljuju šale na račun krezavih Ciganki u svojim ljudskopravašim NGO-ovima, pred Romkinjama,  Il se pitaju „šta će te Ciganke“  u njihovim LGBT NGOovima, ili izigravaju duševne Majke Tereze u njihovim “gospodBogsamtebi”, i “ti samo kmečiš, može da se živi i sa malo para, ja sam skromna i dok rentiram stan” fondacijama .

I da, što se tiče života romske dece po javnom prevozu, vi što se sablažnjavate, a sedite i ćutite, il ćete sad da se slažete sa ovim tekstom,  podjednako kao i slučaju one srpske devojčice –  ma, jedite bre svi govna, i vi treba da visite zajedno sa ovim govnima negde. Ne na Terazijama, ne, jer to su vaše, srpske Terazije, nego u ciganskoj mali, gde mogu Cigani da se uvere da visite stvarno za vaša ne-dela.

Poserem vam se svima na vašu Srbiju rasističku baš.