Usernameka's Blog

bedno pisakralo!hahahhaaahahahah

Filmske April 8, 2012

Po putanji kuglice bosa

Zaustaviti se malo kasnije pored tebe

Pomalo umorna

Neosvetoljubiva

Ležeći kao sveža divljač

Disati teško preko tvog tela.

 ….

 Zalivena

Punjena ljubičastim naftnim nijansama

U puževoj kućici napuštenoj

Neko je zaboravio na ulici

Prolećni vetar strašno huji kroz njene atome

Razleteće se

Slivajući se putem niz desno rame po ledjima

mogu  jahati ponoćne konjice

Njeno je telo bojno polje

…..

 Odraz na crnom zaledjenom oknu tv-a

Rasprsnuće se

U unutrašnjosti njenih očiju nastaju izlomljene ledene sobe sa ogledalima

Klještima raka srednje veličine

kog je skuvala i sada je od neugledno sivog postao kraljevski crven

čvrsto  drži smartphone i kuca

I sad kada je vreme promenjivo

Težina pločica u liniji njenog potiljka vrata i ramena obara je

Rvački šampionat za žene

Odvratni se ukusi dižu do njenog ždrela

Osvajački nasrtljivo nastanjuju autoput izmedju njenih grudi

Ona je akterka ovog narativa bez posebnog zadovoljstva

….

Napisaću knjigu poezije odmah

Napisacu 5 akademskih radova na teme

Obrazovanje feminizam starenje turizam psihologija sociologija politika

Iz radoznalosti

To je dosta kad se pogleda

Neću paliti sva svetla zbog straha

Neću se plašiti da izadjem na ulicu

Leptire ću pustiti u njihova gnezda

Neka se postaraju da desna hemisfera luči svoje  boje

Neki bi rekli ludačke ali oni ne znaju ništa

Neka se postaraju da mi ne lepe prste

Male guščiće ću podaviti i podeliti njihovo otrovno meso

Smisliću već kome

Razbacaću plastične bele četvrtaste flaše po ulicama

Neću nikome spasiti život niti ići u Zanzi  bar

Previše je kompleksno lepa ta realnost i prljava

Klasna

 i ne mogu to podneti moja čula mirisa ukusa sluha dodira

Možda ću da plešem na ulici

A sutra

Nadjite me negde u gradu

Naći ću vas

Ja ću vas otrovati

U redu

…..

 Gospodja Smit nije se čudila

Ona je oduvek bila naratorka, akterka i bombašica

Mada to niko nije znao

Volela je da pravi crvene bukete od lala

Nije postojala u partizanskim filmovima

Jeste li plakali

Jeste li mogli jesti samo dva identična jajeta

Poslužena u stalcima

Postojala je bez prisile

Jer mogla je i ne postojati s obzirom na svoj pol

Kao Ripli za koju saznaje da je sasvim nenamerno žena

Gospodja se nije čudila

Mogla je završiti samo kao medicinska sestra, nečija ucveljena majka, pratilja

Objekat  nečije žudnje ili reprezentkinja nekog višeg cilja

Izložena pogledu posmatrača neutralnog muškog posmatrača to jest

Posetioca, tudjina

Ili drugog muškog lika

Ona je znala da će umreti kada crveni zidovi zapevaju svoje fraktalne tonove

Ali nije se čudila

……

I sad hoću li postojati

Koliko drugih će postojati

Hoću li govoriti sa drugim ženskim likom

O bilo čemu drugom sem o muškim likovima

Hoću li biti nešto drugo sem majka, žena, ljubavnica

Telo

Telo je gospodine Petre Aleksejeviču trošno

Nije potrošno, ne

Nismo se razumeli, kazala je ona

U raskoraku

Zaustavila je kadar

i  ljutito posmatrala njegovu kosu spreda

koja se ludački dizala i mrsila i pomerala

Unosila nered

Mislila je o tome kako će opet morati sama da rešava stvari

A dosta joj je toga

I ostavljenih sudova u sudoperi

Kosa se pomerala levo desno i gore i dole i pod uglovima koje je program beležio

Uglovima za koje ona nije htela ni da zna

Pjotra je obuzela zebnja da vetar nije povoljan

Nije mirisao kako je voleo

I slušao je šuškanje malih strižibuba pažljivo

Taktovi su se nazirali kroz ajurvedske brojeve

Muzika i algoritmi atonalnosti

Pogladio je svoje ušne školjke i zaspao

Probudio se zaklan u kraljevski crvenoj boji

Isečenih klješta

…..

Slušajući svoje komšije kako glasno uzdišu

I krevet koji lupa o zid

Sekutići se krzaju

Uskomešana u gustom krznu bunde gospodje

Nalazi se podjednako u kadrovima na mestima radnje  koliko i ona

Odrana i svedena na kožu i krzno posmatra taj svet staklastim očima

Preparirani neuredni kadrovi razbacani naleću

Tu nema sinhroniciteta

Nešto nije u redu sa dalekovodima

Prokletstvo

Iscurele su boje i otekle niz pločice

Ostavila ga je mrtvog

Zalićemo ove mrtve osušene prolećne biljke

Zašto to moraju biti lale i ruže i karanfili

Neidentifikovan je prolećni miris

To je centralna tema i seting

U podizanju noga i slojeva uprljanih podsuknji prebrojava

Kratkih udara malih debelih potpetica

Pljeskaju o pod ovalno uobličena parčad vode

to je još koren iz većeg broja od pedeset

Reklo bi se mora biti veći

Više onako iz iskustva

Nema njenog zivota on nije istorijski relevantan

 i ne može postojati u ovom filmu

Otrže se

I ode

….

Gosti kada odu

Onda ćemo se lagano razlučiti u mračnim nijansama

Biće puno restruktuiranja ali i dekonstrukcije

Psovke to nisu

Da se razumemo

Ne podpadamo ne i ne znam šta je problem tu

Šta bude rekla ta matora ptičurina masivnih nogu

Držaćemo se čvrsto spušteni u podmorski vulkan

Devojke će učiti da prave šnicle koje ce sve same pojesti

Njihove noge poješće crni talas

Budjenje je opet u Smolvilu

Drugačije i nije moglo biti

Kako bi se dekostruisale zabeleženo je da ce proći kroz svaki od zahteva

Žene

Mašine za varenje

Pravougaonih providnih kutija  odeljaka za raličite delove tog procesa

…..

Ženske likove u tim filmovima ne znam da volim

Identifikujem se isključivo sa muškarcima

Konanom Varvarinom, Šerlokom Holmsom, Dr Hausom

Ronanom, zlim jahačima na crnim konjima

Ne mogu da se setim filmova u kojima su žene glavne protagonistkinje

Skačem kao Brus Li napadam i ližem svoju krv

Onda moram da odskočim izmasakrirana

Plašim se i volim Aliena kao svoju bebu

Kao muškarce

Kao što ga je volela Ripli

I zaklala bih ga sa suzama

Tu opako savršenu svesnu egzistenciju

 Sa umetničkim smislom

Shvatajući da ima emocije

Hranim svoj narativni tok

Kako je mali čovek u fokusu poznajem njegove socijalne probleme

Njegova ludila i frustracije

Vozim bicikl i raznosim staklene flaše sa svežim mlekom

Njegovu tragičnu sudbinu naučila sam da prihvatim i da razumem

Zašto je on pijan, zašto je ljut, sebičan, uplašen

Zašto je surov, nasilan prema ženi

Zašto je tretira kao pašče ili meso koje će da drmusa, baca, siluje

Nemam samilosti prema tupim ženskim likovima koje samo jure za muškarcem

Neguju

Ne želim da zadovoljavam njihove potrebe

Ja bih mogla da ih negujem, ali bih svakako morala da ih ubijem nakon toga

Da budem negovateljica kaže -kako to mislite?

Krokodiliske kože pločaste i tvrde

Rogovi i kandže zbunjena

Sedeći kao panda u senci

…..

Kroz prozor huje dugački bodljikavi tonovi

Slivaju se i nasilno ponašaju

Dezintegrišu

Na nesreću jedini način

 a to je dokazano u studijama većeg broja autora

Jeste pustitit bas da laje na njih

Što deluje

No nakon toga sedam dana tlo pod nogama će joj poskakivati

mislila je sa malom teskobom krckajući orahe iz bašte

A bašta je bila zaista umočena u platinaste ljubičaste tečnosti pune putera izvučene iz srži tog velikog oraha

I zapravo grane su se slivale zelenile i tamnile proizvodeći tonove

Samo je ona mogla da ih čuje

Tako je nastao poseban odnos izmedju nje i njega

To je jedna  obična priča puna undergrounda

Niodkuda se susreo sa tim i sve ga je to pomalo menjalo

Neosetno morao je da se navikne na ljudske priče i pod zemljom

Neugodne tajnovite nekad brutalne koje nisu imale kuda

uz potmuli zvuk džeza  iz kluba blizu kuće koji se prostirao kroz zemlju

slivale su se na gore silujući ga

Trpeo je

nije imao kuda

To ga  je promenilo

Shvatio je njeno mesto u sebi

Sazreo je

Zračio je svoje boje u zagasitim platinastim paletama

Volim  sunce, ono mi  daje neke poklone na kojima sam zahvalan

I odan

no, svake godine poradjam  mirno svoje orahe njoj

Svetlucali su purpurnim odsjajem kada se otvore

Slušala je kako joj govori njima

dok je njihova tanana svilenkasta opna pucketala pod njenim zubima

….

Zašto tako jako želite da je osudite

Nema razloga

Samo radim svoj posao

Niko ne govori tako

Još uvek neiskusna kada je u pitanju zaplet

U jugoslovenskom filmu ne vidi razlog uvodjenja nekih likova

Ja osećam drugovi da budjenje svesti emancipatorski deluje na žene

Odlazeći ispod kuhinjskog šanka pevušim o krznenom snu

O sebi kao ženi koja kroti majmune

Okačila je svoje bunde i diplome jer tako režira on

Okačila sam svoju svest čudnovato

Kako se mesecima kače nedefinisana parčad tkanine po golim granama

Kako želite da izgleda ovaj film gospodjo

Želim da se završi

U redu

Klapa dva

Žena se oslobadja ovog sveta idemo

Ne želim da se odvojim od ovog vašeg režiranog sveta

I da sutra idem na posao

U vašem svetu realnost je montirana

I ta me misao  drži

Mada je nikada ja  neću režirati

Doista

Ali kako biste

Kada je istorijska činjenica da je vaš život bio beznačajan

Odgovorila sam ali

potopljene glave u kadi i moje reči bile su samo balončići

Uz puno batrganja

Osobodio me ovog sveta

U svom filmu

Tako da nikada nećeš čuti šta sam rekla

….

Gubeći se u dahu

I iznenadnim bljeskovima

Možeš da hodaš u procepima izmedju oblaka

Imate sreće

Hoćemo li da udjemo

Plašljive lisice otrčale se za svojim repovima

Kuckanje tih cipela odjekuje u praznim salama

Vrat je rasterećen i vazduh je prozračan

Nedostajuće topline

U baršunastoj dezintegraciji

…..

Matematičke funkcije prostornih odnosa

Pitanja o odnosima isprepletanih grana koje ne razumem

Frustrirajuće

Ona ce reći da je to drveće važan svedok da ono jedino zna

Da ima puno godina i puno dogadjaja iza sebe

To su životni putevi ukršteni

Zašto je to baš tako nigde nije pisalo

Moglo se teoretisati, ali to nije bilo dovoljno

I ljutilo ga je prosto bavljenje nečim sto je nedokučivo

Jer su mogućnosti ovih funkcija beskrajne

Ali one stoje kao testament nečega

Mislim da drvo želi da priča iako zarobljeno tako uraslim granama

Treba prostora za svoje strahove

Njih pomaziti

Napraviti prostor za drvo

Inače, koje nikada nije ništa reklo, da se razumemo, ono je prosto davalo činjenice koje su se mogle tumačiti

Sačuvano od testere i dekompozicije pretvaranja u delove zauvek odvojene i same

Postojao je jedan veliki prostor iz kog su se izvlačile neke neobične misli

Neko bi dobio misao neko stvar

Najneobičnije čega se sećam je slučaj  Maksimira Pavloviča koji je izvukao pregršt fraktala

Valjda zato što je bio lep

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s